^Негізгі бетке көшу

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Еңбексіз өмір кешуге жол жоқ,
Күшіңе сенбе, адам ісіңе сен.
М.Әуезов.

Мектепке дейінгі жастағы еңбек тәрбиесі.

Бағыттаушы дәріс:жас ұрпақты еңбекке тәрбиелеу – мңызды педогогикалық просец. Өйткені , болашақ қоғам азаматтары өздерінің адамгершілік қасиеттерін, абыройын, өмірден алатын орнын тек қана еңбек арқылы ғана ақтай алады. Еңбекке баулуда бала күнделікті өмірге қажетті дағдылар мен ептіліктерді меңгеріп қоймай, еңбек баланың ақыл-ойының дамуына әсер етендей, бастаған ісін соңына дейін аяқталуына , оның әсем де әлемі болуына назар аударту көзделеді. Еңбекке тәрбиелеудің негізгі мақсаты- еңбексүйгіштікке тәрбиелеу отырып, оның нәтижесіне қуана білуге, балалардың күшін толықтыруға және денсаулығының нығаюына жәрдемдесу, дене қозғалысының үйлесімді, сергек болуына ықпал ету. Еңбек тәрбиесінің міндеттері:

Балалардың негізгі еңбек дағдыларын қалыптастыру;

  • Үлкендерге және өзінен кішілерге көмек көрсете білу:
  • Ұқыптылыққа , шыдамдылыққа , қиындықты жеңе білуге дағдыландыру;
  • Еңбек құрал-жабдықтарымен жұмыс істей білуге және оған ұқыпты қарауға тәрбиелеу;
  • Еңбек сабақтарында қағаз ,мата, табиғат, материалдарын, өндіріске қажетсіз заттарды пайдалана білу іскерлік-дағдыларын қалыптастыру;

Еңбекке баулудың өзіндік ерекшелігі- оның ойынмен тығыз байланыстырғанда. Олардың ойыны мен еңбегін ажырату қиын, өйткені алғашқы еңбек әрекетің қарапайым элементі ойынан басталады. Еңбекке жаңа заттармен, құбылыстармен кездеседі, оларды танып бледі, соның нәтижесінде алғашқөы қанағаттану сезімдері пайда болады. Сондықтан бұл кездегі бала іс-әркетінің ерекшелігі-мақсатының тұрақсыздығы, басқа нәрсеге көңілінің тез ауысып кететіндігі.

Қорытынды. Сонымен оқушы-студенттердің еңбек-тәрбиесінің негіздері және мектеп жасына дейінгі балалар еңбек әрекетінің ерекшеліктері туралы түсініктері тереңдейді. Еңбекке баулудың міндеттері мен мазмұны ашып түсіндіріледі. Еңбек тәрбиесін басқару әдістемесін үйренеді. Балабақшаға арналған бағдарламаларға сүйене отырып , бала еңбегі мзмұнының топтарға байланысты күрделенуіне талдау жасайды.

Әдістемелік нұсқау. Дәрісте ұсынылған материалдарды оқушы-студенттер толық меңгеру үшін төмендегідей мәселелерге басым көңіл бөлу.

  • Еңбек тәрбиесіне сәйкес негізгі тірек түсініктердің мәнін ашып, мағынасын түсіну.
  • Еңбек тәрбиесінің мақсаты мен міндеттерін нақты білу;
  • Еңбек тәрбиесінің мазмұны мен құралдарын айқындай білу;
  • Еңбек тәрбиесінің шарттары мен принциптерін және құралдарын жете түсіну;
  • Еңбек тәрбиесінің түрлеріне таратпа материалдар арқылы талдау жасау, тәжірибелік жұмыстар жүргізуге жаттығу;
  • Оқу-әдістемелік құралдармен таныса отырып, мектепалды даярлық тобына еңбек сабақтарына өткізу әдстемесімен танысу, балаларға арналған дәптерлер мен дидактикалық материалдармен жұмыс жүргізунегізінде еңбекке тәрбиелеу жолдарын анықтау.