^Негізгі бетке көшу
Еңбексіз өмір кешуге жол жоқ,
Күшіңе сенбе, адам ісіңе сен.
М.Әуезов.
Мектепке дейінгі жастағы еңбек тәрбиесі.
Бағыттаушы дәріс:жас ұрпақты еңбекке тәрбиелеу – мңызды педогогикалық просец. Өйткені , болашақ қоғам азаматтары өздерінің адамгершілік қасиеттерін, абыройын, өмірден алатын орнын тек қана еңбек арқылы ғана ақтай алады. Еңбекке баулуда бала күнделікті өмірге қажетті дағдылар мен ептіліктерді меңгеріп қоймай, еңбек баланың ақыл-ойының дамуына әсер етендей, бастаған ісін соңына дейін аяқталуына , оның әсем де әлемі болуына назар аударту көзделеді. Еңбекке тәрбиелеудің негізгі мақсаты- еңбексүйгіштікке тәрбиелеу отырып, оның нәтижесіне қуана білуге, балалардың күшін толықтыруға және денсаулығының нығаюына жәрдемдесу, дене қозғалысының үйлесімді, сергек болуына ықпал ету. Еңбек тәрбиесінің міндеттері:
Балалардың негізгі еңбек дағдыларын қалыптастыру;
Еңбекке баулудың өзіндік ерекшелігі- оның ойынмен тығыз байланыстырғанда. Олардың ойыны мен еңбегін ажырату қиын, өйткені алғашқы еңбек әрекетің қарапайым элементі ойынан басталады. Еңбекке жаңа заттармен, құбылыстармен кездеседі, оларды танып бледі, соның нәтижесінде алғашқөы қанағаттану сезімдері пайда болады. Сондықтан бұл кездегі бала іс-әркетінің ерекшелігі-мақсатының тұрақсыздығы, басқа нәрсеге көңілінің тез ауысып кететіндігі.
Қорытынды. Сонымен оқушы-студенттердің еңбек-тәрбиесінің негіздері және мектеп жасына дейінгі балалар еңбек әрекетінің ерекшеліктері туралы түсініктері тереңдейді. Еңбекке баулудың міндеттері мен мазмұны ашып түсіндіріледі. Еңбек тәрбиесін басқару әдістемесін үйренеді. Балабақшаға арналған бағдарламаларға сүйене отырып , бала еңбегі мзмұнының топтарға байланысты күрделенуіне талдау жасайды.
Әдістемелік нұсқау. Дәрісте ұсынылған материалдарды оқушы-студенттер толық меңгеру үшін төмендегідей мәселелерге басым көңіл бөлу.